urodzinowy parawanik/birthday screen

Po bardzo intensywnym weekendzie - Krakowskiej Wiośnie Craftowej jestem bardzo zmęczona (tutaj jest do obejrzenia kilka zdjęć ze zlotu). 
Z tego względu dziś pokażę pracę starszą ;)To urodzinowy parawanik zrobiony dla mamy mojego eM. Zrobiłam go według wytycznych Enczy, ale zmieniłam nieco wymiary. Zrobiłam go z papierów AltairArt z dodatkiem UHK Gallery. 
Jest inspiracją do wyzwania w Skarbnicy Pomysłów.

It was a very busy weekend. We went to Cracow Craft Spring on Saturday (here you can see several photos from this event) with almost 600 km of drive in both directions in one day. It's was very tiring :D That's why today I share and older artwork - a screen that I've made with Encza's instructions (but I've changed sizes). It's a birthday gift for my mother-in-law. It's also a DT reveal for Skarbnica Pomysłów's challenge. I've made it with AltairArt papers with butterflies from UHK Gallery.




Tę cześć ozdobił mój starszy synek.
This part was made by my older son.





Komentarze

  1. Piekna karteczka ale bardzo pracochłonna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale bardzo miło się takie rzeczy robi :) dziękuję:)

      Usuń
  2. Ale cudny ten parawanik! Świetny pomysł na urodzinową karteczkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny parawanik , podziwiam , tym bardziej, że jeszcze takiego nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) a parawanik bardzo polecam, bo jest to niezwykle wdzięczna forma :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)