Wyzwanie Monochromatyczne: przypomnajka [Skarbnica Pomysłów]

W Skarbnicy Pomysłów trwa wyzwanie monochromatyczne.
Zainspirowana pewnym filmem i piosenką wyciągnęłam stare zdjęcie, które kiedyś zrobiłam w czasie Pikniku Lotniczego w Góraszce i postanowiłam je oscrapować. Jako baza tego LO wykorzystałam papier AltairArt z kolekcji Falling Stars "Lost in space". Do tego użyłam maskę Prima ze skrzydłami, tekturkowe trybiki z I kropka, mikrokulki srebrne i szklane, tusz i mgiełkę granatową niebieską oraz gesso czarne i białe ze Skarbnicy Pomysłów oraz podkładki i nakrętki ze sklepu metalowego ;)







Zapraszam na wyzwanie do Skarbnicy Pomysłów.


***
Praca miała być monochromatyczna, więc nie dodałam dodatkowych akcentów barwnych, ale są na okładce notesu, który powstał w tym samym klimacie.





LO zgłaszam na wyzwanie w Papelii (Zdjęcie i tekturki są :))


Komentarze

  1. Mi też się podobają, świetne prace w bardzo fajnym klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne :D rewelacyjnie użyłaś masek i mediów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Skrzydla zjawiskowe! Dodatek śrubek i trybików to rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Naprawdę świetna praca. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odlotowe. doba mi się kompozycja..
    Podziwm i pozdrawiam w imieniu DT Papelii

    OdpowiedzUsuń
  6. noooo obydwie są fenomenalne, superowy klimat wyczarowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelka :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Papelii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak, rewelacyjna praca, wspaniałe detale, dziękuję za udział w 2 wyzwaniu Papelii

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)