[DT Skarbnica Pomysłów] Kartka ze zdjęciem

Zostałam ostatnio poproszona o zrobienie kartki na urodziny pewnego pana, z jego zdjęciem na kartce.  Kolorystyka kartki została zdeterminowana przez zdjęcie - postawiłam na eleganckie połączenie bordo i ecru. Kartka powstała z papierów AltairArt z kolekcji Night&Day (papier Passion, bordowy) połączonego z papierem Invisible love z kolekcji Foggy Dew. 
Dodałam tekturkę  Eko-Deco, kwiaty. Wszystko sklejone taśmą dwustronną, dystansową (dla uzyskania efektu 3D) i niezastąpionym klejem magic. 









Zgłaszam pracę na liczbowe wzywanie w Szufladzie

Komentarze

  1. Karteczka piękna i niezwykle elegancka :)
    Chyba jedna literka się zapodziała w napisie GeburTstag (ta środkowa wielka ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety się zadziała ;) nie jestem niemieckojęzyczna i przekopiowałam to, co mi podano, aby na kartce było ;) Już wiem i będę pamiętać - dziękuję:)

      Usuń
  2. Piękna, stonowana kolorystyka, a i kompozycja podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i kolory :) Bardzo podobają mi się listki. Co to za wykrojnik?

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna i do tego w pięknym pudełku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesłychanie elegancka! Idealną na taką okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przemawia do mnie ta elegancja :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze :)